sobota, 11 kwietnia 2009

Ch:tL Uroczysko #0

W Changelinga grałem raz - na jednym z konwentów. Całkiem fajny system, jednak coś mi w nim nie grało. Ostatnio jednak pojawiła się okazja zagrać w jego nWodową wersję "Changeling: The Lost". Zapoznałem się trochę z systemem - i jest naprawdę fajne. Tutaj opisze swoją postać a przebiegi sesji (z irc) w następnych notatkach. Enjoy!

Imię: Jakub „Szermierz”
Wiek: 30 lat
Koncept: szermierz Tengu
Cnota: Wytrwałość
Skaza: Żądza

Atrybuty umysłowe: Inteligencja 1, Czujność 3, Determinacja 3
Atrybuty fizyczne: Siła 2, Zręczność 4, Wytrzymałość 2,
Atrybuty społeczne: Prezencja 1, Manipulacja 1, Opanowanie 4

Umiejętności umysłowe: Dedukcja 1, Medycyna 1, Okultyzm 2
Umiejętności fizyczne: Bijatyka 2, Broń biała 5 (miecze), Skradanie się 1, Wysportowanie 2 (sprint, skok),
Umiejętności społeczne: Perswazja 1, Zastraszanie 4 (spojrzenie), Zwierzęta 1 (ptaki)

Atuty: Finezja w walce Bronią Białą 2, Szybkie Dobycie 1, Styl Walki: Dwie Bronie 4

Rozmiar: 5
Szybkość: 11
Inicjatywa: 8
Obrona: 3
Zdrowie: 7

Siła woli: 7

Dziw: 1
Glamour: 6
Świadomość: 7

Błogosławieństwa:
Przerzuca 8, 9, 10 w testach Zwierzęta
Zwierzęcy magnetyzm: podnosi pulę Prezencji i Opanowania kosztem Glamouru.
Potrafi szybować w powietrzu przez minutę za punkt Dziwu kosztem 1 Punku Glamouru.
Może delikatnie opadać z wysokości – jedna rana lekka za każde 15 metrów.

Przekleństwo:
Nie może przerzucać 10 w testach Inteligencji.

Klauzury kontraktów:
Mowa ptaków
Wyostrzone zmysły
Przeszywająca groza
Cienie i szepty
Zmysł gniewu

Przedmioty
Katana 3P Trwałość +1

Życie przed Porwaniem:

Jakub – urodzony w Nowym Sączu, w raczej spokojnej rodzinie. Spokojny i małomówny chłopiec ćwiczący kendo, który wszystkie emocje wyładowywał naraz podczas walki shinai na różnych turniejach – był łakomym kąskiem dla Fae.
Podrzutek zajął jego miejsce. Trochę dziwak – bez emocji, jednak mocno osiadł w jego życiu. Zaczął zdobywać nagrody w kendo jednak miał opinie małomównego, gbura – który w ogóle nie nadaje się do życia wśród ludzi. Ceniony jedynie za swoje umiejętności walki bambusowym mieczem.

Arkadia:

Jakub zmuszony do wyboru i okłamany przez jedna z Fae, chce zostać jej wojownikiem, nieustraszonym i budzącym strach szermierzem. Jednak jej kapryśny wybór powoduje przemianę Jakuba w Tengu – niemal niepokonanego szermierza, który odbywa dla niej niekończące się walki z zastępami japońskich goblinów. Był zakochany w swojej Opiekunce, ta jednak znudzona wieczną walką szermierza wypuściła go na wolność.
Stwierdziła, że poszuka innego, którego uczyni jeszcze lepszym szermierzem – bo bez uczuć i tez go wypuści na świat – żeby zabił niedoskonałe dziecko. To tylko kwestia czasu.

Powrót:

W wieku 28 lat Jakub wraca. Powrócił z Arkadii. Kiedyś stanie twarzą w twarz z Podrzutkiem, który jeździ po Polsce i zdobywa jego nagrody. I go zabije.

Wygląd:

Ludzki:

Dziobaty nos, trochę skośne oczy. Gwałtowne szybki ruchy, choć pewne. Drewniana laska w dłoniach.
Prześlij komentarz