niedziela, 5 kwietnia 2009

Historie z Fallcrest #8

Filia Azaer

Bohaterowie pożegnali Rendila i udali się w kierunku filii domu Azaer. Przewodzący domu – Noristo przyjmuje ich w swoich progach i po rozmowie zapewnia miejsce w którym mogą wypocząć oraz zatrzymywać się kiedy tylko chcą. Wręcza im też po napoju leczącym i trochę wprowadza w sytuację Hali Siedmiu Filarów. Dowiadują się też, że mogą wynająć miejscowego przewodnika, niesamowitego aczkolwiek owianego złą sławą – Terrlena Darkseeker.

Wizyta u magów.

Jak się dowiedzieli od Noristo – władzę w mieście sprawują Magowie z Saruun. Bezproblemowo mijają strażnika Brugga i spotykają się z Orontorem. Mag okazuje się być bratem Nimrozana z Fallcrest. Po krótkiej rozmowie Orontor prosi ich, by odnaleźli zaginionego maga – Paldemara, który to opuścił Halę i zaginął gdzieś w tunelach.

Z powrotem u Rendila

Bohaterowie odwiedzają halflinga, a ten szkicuje im mapkę za pomocą której trafią prawdopodobnie do miejscowej siedziby Krwawych Szponów. Po niewielkim posiłku bohaterowie ruszają do miejsca w którym przebywa Terrlen. Wynajmują go i nakazują, żeby poprowadził ich do miejsca wskazanego przez halflinga. Przewodnik zgadza się, ale pod warunkiem, że nie będzie uczestniczył w żadnej walce.

Encounter 1: The Narthex

Bohaterowie zostawiają Terrlena przed wejściem, a sami mijają główne drzwi i wspinają się na balkonik, z którego otwarte drzwi prowadzą do dalszej części lochów.

Encounter 2: Guard Room
Schodząc po schodach w dół komnaty napotykają Niedźwieżuka i jego goblińskich towarzyszy. Paladyn dzielnie powstrzymywał próbujących wejśc na schody goblinów i niedźwieżuka. W końcu wraz z zejściem Uriela, czarami Erevana, strzałami Skamosa i wsparcie Liai - wychodzą zwycięsko z kolejnego starcia.

Encounter 3: Torog’s Shrine

Po otwarciu kolejnych drzwi napotykają na dwóch Duergarów. Walka z nimi przywołuje szamana gobelinów oraz samego Kranda – przywódcę Krwawych Szponów oraz posiłki. Walka rozgrywa się w ciasnych korytarzach. Po śmierci duergarów giną również szaman i Krand. Pozostali wrogowie uciekają przed bohaterami w głąb kompleksu, próbując wyciągnąć ich na pożarcie Direwolfowi. Ten z powodu ciasnoty pomieszczeń i potężnych ran zadanych przez Uriela nie stanowi większego wyzwania. Reszta hobgoblinów również.

Prześlij komentarz