wtorek, 19 maja 2009

Savage Worlds - Tomb of Terrors

Bohaterowie Graczy:

AGrzes

Sir Elvyn Barrand, dumny błędny rycerz, który nie wie co to strach (i instynkt samozachowawczy). Niespokojny duch, miłośnik dobrej bitki i amator pięknych dam.

Wysoki i muskularny długowłosy blondyn, o żywym błysku z zielonych oczach, koło trzydziestki. Jego wysłużony rumak niesie w jukach ciężką zbroję która widać iż niejedno już przeszła. Przy pasie miecz, słynny Grosvenor.

Elvyn był czwartym synem pomniejszego szlachcica, został giermkiem u suzerena ojca, pasowany na rycerza lecz bez szans na ojcowiznę i nie mogąc usiedzieć na miejscu został błędnym rycerzem, przemierzając wzdłuż i wszerz krainy, zdobywając sławę i względy dam, nigdzie jednak nie pozostając na dłużnej.

Sir Elvyn Barrand, Człowiek, Mężczyzna

Attributes: Agility k8 Smarts k4 Spirit k8 Strength k8 Vigor k6

Skills: Fighting k12(+1 Grosvenor) , Riding k8, Taunt k6, Persuasion k8, Intimidation k8

Pace 6", Parry 8, Charisma 2, Thougness 5 (8)

Edges: Attractive, Trademark Weapon (Grosvenor)

Hinderances: Overconfident, Vow (Minor) (Zaprzysiągł wyruszyć na poszukiwanie Ciernia Kynaston, jako błędnemu rycerzowi przystoi poszukiwanie, problemem jest że dama której obiecał go znaleźć nie udzieliła mu żadnych w skazówek co to w ogóle jest),

Gear: Plate corselet, Plate arms (vambace), Leather, Medium Shield, Long sword, Horse, Sadle, 190$

Rag

Valandil nie potrafi odmówić potrzebującym, przez co często pakuje się w kłopoty a i fortuny raczej nie zbuduje w bliskiej przyszłości. Z racji utraty pamięci wie o świecie trochę mniej niż inni. Od matki przejął niechęć do urządzeń mechanicznych, którymi nie chce i nie potrafi się posługiwać. Z racji tego, że nie jest w pełni ani człowiekiem ani elfem ani z jednymi ani z drugimi nie czuje się do końca dobrze, ludzie często uważają go za zbyt wyniosłego, a elfy ganią go za zbytnią porywczość.

Wysoki ok 190cm. Szczupły, nie można o nim powiedzieć, że jest dobrze zbudowany. Sięgające połowy pleców czarne włosy, które spina w kuc. Oczy stalowo niebieskie, na lewej skroni niewielkie znamię w kształcie gwiazdy (po tym poznał go ojciec).

Urodzony z elfiej matki i ludzkiego ojca. Matka zmarła podczas porodu a sam Valandil wychowywany był przez ludzką część rodziny, stąd też jego nazwisko.
Valandil ma 24 lata ale pamięta tylko 16 z nich, gdy miał niespełna rok został porwany przez grupę zamaskowanych elfów. Rodzina szukała go, lecz bezskutecznie. Znaleziono go dopiero 7 lat później, stał przed drzwiami domu swego ojca nagi i bez pamięci. Rodzic ucieszył się oczywiście z powrotu swego syna, ale czekała go też ciężka praca, musiał nauczyć syna wszystkiego, czego tamten zapomniał, bądź też nigdy nie opanował - w tym mowy. Podczas "rehabilitacji" młodego Vala ( Tak mówił na niego ojciec i tak pozwala on mówić do siebie przyjaciołom. ) ujawnił się też jego talent magiczny i bystrość. Ojciec, Thomas Ironshield, chcąc zapewnić swojemu dziecku jak najlepszą przyszłość skorzystał z długu wdzięczności, jaki miał u niego pewien znajomy mag i wysłał Vala, aby ten uczył się sztuk magicznych. Minęły lata, nauczyciel Valandila odszedł z tego świata, ale na łożu śmierci przykazał chłopcu wyruszyć w świat, aby zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą mu przerosnąć swojego nauczyciela. Valandil będąc posłusznym przykazaniu swojego mistrza udał się na tulaczkę po krainach, która trwa po dziś dzień, planuje on zyskać sławę i bogactwo jako wspaniały mag spełniając dzięki temu marzenia Thomasa i swego nauczyciela.

Valandil Ironshield – Pół-elf (human heritage), Mężczyzna

Attributes: Agility d6, Smarts d10, Spirit d8, Strength d4, Vigor d6

Skills: Spellcasting d10, Fighting d6, Knowledge(Arcana) d6, Notice d8, Investigation d8, Taunt d6, Survival d4

Languages: Human, Dwarfen, Elven, Orcish, Half-folkish

Pace 6”, Parry 6, Charisma -2; Toughness 5

Edges: Arcane Background (Magic); Wizard; Rapid Recharge; Power Points

Hindrances: Heroic; All Thumbs; Clueless (minor)

Powers [15 PP]:
Bolt: Ostry lodowy kolec.
Entangle: Zamrażanie ziemi pod przeciwnikiem.
Deflection: Powietrze zaczyna zamarzać i boleśnie spowalnia ruchy przeciwnika.

Gear: Staff; Leather armor (armor +1; Covers torso, arms, legs), 2xDagger(schowane w cholewach butów), Lantern (zwykle zawieszona na jego staff), 365$
Prześlij komentarz